POWER OF “THE KRAKEN”
2016-05-17 17:21
Η "THE KRAKEN" ειναι μια ομαδα που για ακομα μια φορα με κανει υπερηφανο. Παντα παρων σε ολα και παντου σε οτι αφορα το παιχνιδι μας. Αυτη την φορα με ενα μελος μας τον "Anorimos" που πηρε μερος σε διαγωνισμο της wargaming.com στο official forum για το logo της wowsreplays.com και εναντια σε ολους ολη η ελληνικη κοινοτητα ψηφισε και στηριξε το δικο μας μελος. Ευχαριστω προσωπικα ολους σας εναν εναν που δειξατε για ακομα μια φορα την δυναμη της ομαδας μας σε ολο των ευρωπαικο σερβερ αλλα επισης να ευχαριστησω και την INFINITY GAMING COMMUNITY (https://www.facebook.com/InfinityGaming-1707419306143150/?fref=ts) που με την αψογη συνεργασια μας στηριξαν αυτη την προσπαθεια και ηρθε αυτη η νικη. Για ακομα μια φορα ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
.png)